حامیان جبهه مقاومت اسلامی

قال رسول الله سلام الله علیه: من سمع رجلا ینادی یاللمسلمین فلم یجبه فلیس بمسلم

حامیان جبهه مقاومت اسلامی

قال رسول الله سلام الله علیه: من سمع رجلا ینادی یاللمسلمین فلم یجبه فلیس بمسلم

گروه مجازی
حامیان جبهه مقاومت اسلامی
برای انعکاس
صدای مقاومت
و برای دفاع از
مرام مقامت
و برای حمایت از
خط مقدم مقاومت
در فضای مجازی
تشکیل شده است.
شما هم با لینک
انصارالمقاومه
ansarolmoghawamah.blog.ir
به حامیان مقاومت بپیوندید

کلمات کلیدی

دعای جوشن صغیر از مفاتیح الجنان

کاریکاتوری از زاهور کارتونیست پاکستانی

استقلال عراق

ما با دخالت آمریکاییها و دیگران در مسائل داخلی عراق بشدت مخالفیم

رخورد خصمانه جبهه دشمن

متزلزل شدن بنای نظام سلطه

میخواهند عراق به اردوگاه آمریکا ملحق شود

سنی های مومن و معتقد به استقلال عراق

به خودمان و توانایی های داخلی تکیه کنیم

آمریکا به دنبال آن است که عراق تحت سلطه قرار گیرد

هدف اصلی امریکا محروم کردن مردم عراق از نظام مردم‌سالاری است

رئیس سازمان بدر سرپرست وزارت دفاع عراق شد

آیت الله سیستانی در عراق اعلام جهاد کفایی کرد

نقطه‌زنی تک تیراندازهای چچنی

جنگ برادر با برادر

ادعای اعزام نیروی نظامی از سوی ایران به عراق

مفتی اهل سنت عراق علیه تروریست‌ها حکم جهاد داد

فاصله ای تکفیری‌ها تا تشکیل دولت در عراق و سوریه

بیانیه آیات عظام سیستانی و صافی درباره حوادث عراق

علیه داعش سلاح به دست می گیریم

بسیج مردمی در مبارزه با تروریسم

وضعیت امنیتی در نجف اشرف

دستگیری نیروهای داعش در کربلا

تحولات موصل و صلاح الدین

فرقه وهابیت چگونه پایه‌گذاری شد

تقدیر آیت الله سیستانی از ارتش عراق

حمله به مرقد امامان عسکری (ع) در سامرا خنثی شد

ثروتمندترین سردار سپاه پاسداران

اگر لازم باشد از این هم نزدیک تر خواهیم شد

ماجرای نامه حاج قاسم سلیمانی به وزیر دفاع آمریکا

ثروتمندترین سردار سپاه پاسداران + سند

شنبه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۳، ۰۱:۰۳ ق.ظ


http://hadinet.ir/i/attachments/1/1344296635277888_large.jpg


ثروتمندترین سردار سپاه پاسداران + سند

فاراقلیط ۱۹:۲۵ ۲۵
به گزارش  باشگاه خبرنگاران، طبق مستندات بسیار، “سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی” ثروتمندترین سردار سپاه در جمع سرداران شاغل در سپاه است.
در سال‌های اخیر و در پی شکل‌گیری تحولات منطقه‌ای و چرخش موازنه به نفع ایران، دشمنان ایران اسلامی درصدد برآمدند تا با تهدید یکی از سرداران سپاه پاسداران انقلاب‌اسلامی به نام “قاسم سلیمانی” که فرماندهی “نیروی قدس سپاه” را برعهده دارد به ایجاد خط خبری منفی علیه نظام جمهوری اسلامی بپردازند.

در همین زمینه شبکه‌های مهم خبری از جمله “بی‌بی‌سی”، “العربیه” و دیگر رسانه‌های غربی و منطقه‌ای با دامن زدن به موضوع جنجالی و البته کذب دخالت “نیروی قدس سپاه” به فرماندهی “حاج قاسم سلیمانی” در تحولات اخیر منطقه در خطی مشترک این حق را به مطرح‌کنندگان طرح ترور “سردار سلیمانی” دادند که ترور کسانی مثل وی را مباح و حتی واجب جلوه می‌دادند.

در این راستا مخاطبان و کارشناسان داخلی و بین‌المللی نیز با موضع‌گیری به موقع خود با این “موج رسانه‌ای” به تقابل پرداختند.

“سردار قاسم سلیمانی” که از مهم‌ترین فرماندهان سپاه به شمار می‌رود نیز در سخنرانی خود در اجتماع ۵۰ هزار نفری بسیجیان کرمان گفت: با این تهدیدات، رعب بر ما حاکم نمی‌شود و از خدا می‌خواهم “شهادت” در راه خودش را به دست دشمنان دین، نصیب من بگرداند، از خدا می‌خواهم به عنوان یک سرباز، در راه آرمان‌های “اسلام” که هر یک به تنهایی ارزش فدا شدن دارند، افتخار شهادت نصیبم کند.

 

1335811 948 ثروتمندترین سردار سپاه پاسداران + سند

 

وی افزود: اگر میلیون‌ها انسان در این راه شهید شوند، ارزش دارد، امام(ره) در وصیتنامهٔ خود فرمودند: ملت ایران که جانم فدایشان باد….  حال، جان من به عنوان سربازی کوچک، چه ارزشی دارد که دشمن تهدید به ترور می‌کند، این تهدید نیست، کمک به شوقی است برای فرزندی که از مادر دور افتاده است.

“سرلشکر سلیمانی” همچنین در ادامه گفت: اسرائیل به عنوان سگ هار آمریکا، از گروه کوچک حزب‌الله لبنان که منسجم، متوکل؛ مستحکم و مؤمن است، شکست خورد و هیمنهٔ آمریکا و اسرائیل در منطقه شکسته شد.

 
واکنش جوانان و فعالان فضای مجازی به طرح ترور سردار سلیمانی

بعد از راهپیمایی روز ۱۳ آبان ۱۳۹۰ که در آن بسیاری از جوانان و نوجوانان با امضای طوماری خواستار پیوستن به “سپاه قدس” ایران شدند، در جدیدترین اقدام تعداد زیادی از کاربران شبکه‌های اجتماعی و همچنین وبلاگ نویسان در حمایت از “فرمانده نیروی قدس سپاه” تصویر پروفایل خود را به تصویر وی تغییر دادند. در “شبکه‌های اجتماعی” پرمخاطب و فعال مثل “فیس‌بوک” و “گوگل‌پلاس” و “سایت  افسران جوان جنگ نرم” و شبکه‌های اجتماعی “ارزشی‌ها و سنگری‌ها” نیز  مشاهده می‌شد تعداد زیادی از کاربران آن‌ها در حمایت از “فرمانده نیروی قدس سپاه” به جای تصویر خود تصویر وی را گذاشته‌اند تا در یک معنا بگویند همه آن‌ها پشت این “فرمانده سپاه” هستند. 

1335810 978 ثروتمندترین سردار سپاه پاسداران + سند

روزنامه انگلیسی گاردین هم در مقاله‌ای نوشته بود: «قدرت و وجهه قاسم سلیمانی به عنوان کسی که قدرتمندترین بازیگر عرصه منطقه است، در سه سال گذشته افزایش یافته است.»
همه دارایی سردار سلیمانی

 

دارایی‌های فرمانده دلاور نیروی قدس سپاه متشکل از میلیون‌ها قلب عاشق و شیفتگان شهادت  است که با هیچ میزانی قابل قیاس و قیمت گذاری  نیست.

دل میلیون‌ها دلداده کوی شهادت همراه اوست، همان دل‌هایی که به رهنمودهای امام خود حضرت روح‌الله (ره) اعتقاد قلبی دارند آنگاه که فرمود : ملتی که شهادت دارد اسارت ندارد.

جوانان برومند و ولایت مدار ایران اسلامی هنوز رشادت‌های این سرداران مخلص را به یاد دارند و آن را سینه به سینه و نسل به نسل منتقل خواهند کرد. ملتی که در قاموس خود شکست را پذیرا نیست و شهادت را دروازه‌ای به سوی بهشت موعود می‌داند هیچ‌گاه از شنیدن تهدیدهای پوچ و تو خالی مزدوران استکبار هراسی به خود راه نداده و نخواهند داد.

موج مجازی حمایت از سردار سلیمانی در یک جمله اوج حمایت خود را از این سرباز فدایی ولایت به جهانیان و به ویژه به دشمنان قسم خورده ایران و ایرانی نشان دادند و آن جمله این است: « آخرین بسیجی خامنه‌ای که به آن دست خواهید یافت حاج قاسم ماست، همه ما را ترور کنید.»

  هنوز عرصه این جاده مرد می‌طلبد / و خاک دشت جنون اهل درد می‌طلبد
    به صبح روشن فردا طلیعه از خون است / به اهل خاک بگو جنس شیعه از خون است
شهید زنده عشق است این سردار / یکی زهزاران سر است بر سَرِ دار

1336450 574 ثروتمندترین سردار سپاه پاسداران + سند

نامی که لرزه بر اندام دشمنان اسلام می‌اندازد و همیشه  مایه هراس و وحشت آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها است. جمله معروفی که از شیمون پرز در وصف هیمنه سردار تیزهوش ایران آمده نشانه همین ترس و واهمه است.

“شیمون پرز: خاور میانه روی انگشت ژنرال قاسم سلیمانی می‌چرخد”.

1336448 715 ثروتمندترین سردار سپاه پاسداران + سند

مردان کاخ سفید آنقدر از او می‌ترسند که در میان لیست محرمانه خود نام او را به عنوان مهم‌ترین مانع پیشرفت‌های آمریکا در جهان علناً فریاد می‌کشند و از کنگره می‌خواهند طرح ترور حاج قاسم را رسماً تصویب و ابلاغ نمایند. این عصبانیت با این جملات ترسیم می‌شود که: «قاسم سلیمانی بسیار سفر می‌کند… تکان بخورید… تلاش کنید او را بکشید».

هر کسی او را دیده، شیفته حجب و حیای عجیبش می‌شود. انگار نه انگار که او لرزه به اندام بزرگ‌ترین ابرقدرت جهان انداخته است و این‌ها همه مشخصه یک بسیجی شیفته ولایت است.

از این بسیجیان ما در ایران کم نداریم ولی اگر قرار باشد صیاد دل بسیجیان این بار نیز اسیر کینه خفاشان شود تمام فرزندان ۱۳ ساله ایران زمین، حاج قاسم‌هایی می‌شوند که خواب خوش را از مردان کاخ روسیاه، سفید می‌ربایند.

1336449 876 ثروتمندترین سردار سپاه پاسداران + سند

twitter ثروتمندترین سردار سپاه پاسداران + سند google plus ثروتمندترین سردار سپاه پاسداران + سند facebook ثروتمندترین سردار سپاه پاسداران + سند share save 120 16 ثروتمندترین سردار سپاه پاسداران + سند

۲۵ دیدگاه »

  1. nima تیر ۲۹, ۱۳۹۲ at ۱۹:۵۶ - پاسخ

    به خدا قسم اگه ۱۰۰۰ جان هم در بدن داشتیم در راه مقابله با صهیونیزم و امریکا خواهیم داد…او قهرمان ملی ماست او فرمانده مقابله با صهیونیزم است او شجاع و نترس است زنده باد ژنرال سلیمانی

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up47 Thumb down2

  2. یکی تیر ۲۹, ۱۳۹۲ at ۲۰:۱۵ - پاسخ

    ماجرای نامه حاج قاسم سلیمانی به وزیر دفاع آمریکا

    این اتفاق بعد از نامه اول و تهدید آمیز اوباما به ایت الله خامنه ای اتفاق افتاده است .
    سازمان ادارای پنتاگون از ۷ لایه حفاظتی تشکیل شده است که از این میان ۴ لایه به طور خاص مربوط به کنترل ارتباطات با شخص وزیر دفاع یا رییس پنتاگون میباشد.
    کمی بعد از نامه اوباما نامه ای از تمام این لایه های امنیتی ، اطلاعاتی و حفاطتی عبور کرده و مستقیم ، روی میز کار وزیر دفاع یعنی لئون پانتا قرار میگیرد. ظاهر ساده نامه که هیچ آرمی از سازمان های مرتبط با پنتاگون در آن به چشم نمیخورد توجه وزیر را جلب کرده و وی آن را از روی میز برمیدارد …
    با باز کردن نامه و خواندن آن عرق سردی بر چهره پانتا مینشیند !
    یک نامه با سربرگ رسمی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران …
    نامه حاوی عبارتی بود که قطعا برای رییس پنتاگون با آن عظمت حفاظتی باورکردنی نبود !

    ” اگر لازم باشد از این هم نزدیک تر خواهیم شد ”
    امضا : قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس جمهوری اسلامی ایران !!~~!!
    http://hadinet.ir/i/attachments/1/1344296635277888_large.jpg


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی