حامیان جبهه مقاومت اسلامی

قال رسول الله سلام الله علیه: من سمع رجلا ینادی یاللمسلمین فلم یجبه فلیس بمسلم

حامیان جبهه مقاومت اسلامی

قال رسول الله سلام الله علیه: من سمع رجلا ینادی یاللمسلمین فلم یجبه فلیس بمسلم

گروه مجازی
حامیان جبهه مقاومت اسلامی
برای انعکاس
صدای مقاومت
و برای دفاع از
مرام مقامت
و برای حمایت از
خط مقدم مقاومت
در فضای مجازی
تشکیل شده است.
شما هم با لینک
انصارالمقاومه
ansarolmoghawamah.blog.ir
به حامیان مقاومت بپیوندید

کلمات کلیدی

دعای جوشن صغیر از مفاتیح الجنان

کاریکاتوری از زاهور کارتونیست پاکستانی

استقلال عراق

ما با دخالت آمریکاییها و دیگران در مسائل داخلی عراق بشدت مخالفیم

رخورد خصمانه جبهه دشمن

متزلزل شدن بنای نظام سلطه

میخواهند عراق به اردوگاه آمریکا ملحق شود

سنی های مومن و معتقد به استقلال عراق

به خودمان و توانایی های داخلی تکیه کنیم

آمریکا به دنبال آن است که عراق تحت سلطه قرار گیرد

هدف اصلی امریکا محروم کردن مردم عراق از نظام مردم‌سالاری است

رئیس سازمان بدر سرپرست وزارت دفاع عراق شد

آیت الله سیستانی در عراق اعلام جهاد کفایی کرد

نقطه‌زنی تک تیراندازهای چچنی

جنگ برادر با برادر

ادعای اعزام نیروی نظامی از سوی ایران به عراق

مفتی اهل سنت عراق علیه تروریست‌ها حکم جهاد داد

فاصله ای تکفیری‌ها تا تشکیل دولت در عراق و سوریه

بیانیه آیات عظام سیستانی و صافی درباره حوادث عراق

علیه داعش سلاح به دست می گیریم

بسیج مردمی در مبارزه با تروریسم

وضعیت امنیتی در نجف اشرف

دستگیری نیروهای داعش در کربلا

تحولات موصل و صلاح الدین

فرقه وهابیت چگونه پایه‌گذاری شد

تقدیر آیت الله سیستانی از ارتش عراق

حمله به مرقد امامان عسکری (ع) در سامرا خنثی شد

ثروتمندترین سردار سپاه پاسداران

اگر لازم باشد از این هم نزدیک تر خواهیم شد

ماجرای نامه حاج قاسم سلیمانی به وزیر دفاع آمریکا

سید حسن نصرالله: جنگ جهانی علیه سوریه

سه شنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۲:۲۹ ب.ظ


سید حسن نصرالله:

آزادسازی جنوب لبنان از ایام‌الله است

 جنگ جهانی علیه سوریه آغاز شد

دبیرکل حزب‌الله لبنان با اشاره به مخالفت‌های معارضان با گفت‌وگو اعلام کرد نبرد کنونی در سوریه جز درد و رنج و اندوه هیچ افقی ندارد.

به گزارش خبرگزاری فارس، سید «حسن نصرالله» دبیرکل حزب الله لبنان در اظهارات خود در مراسم روز عید ملی مقاومت و آزادسازی جنوب لبنان در مشغره ضمن تبریک و تهنیت به مردم لبنان به مناسبت سالروز عید مقاومت و آزادسازی جنوب این کشور گفت که در این لحظه تمامی جانفشانی‌ها و شهدا و خانواده‌های آنها و تمامی زخمی‌ها، اسرا و کسانی که از زندان‌ها خارج شده‌اند و تمامی ملت خود را که در سرزمین خود پایمردی و مقاومت کردند را به یاد می‌آوریم. تمامی قربانیان از ارتش و ملت مقاومت و لبنانی‌ها و فلسطینی‌ها و سوری‌هایی که در این مبارزه به شهادت رسیدند، از جمله سید عباس موسوی و شیخ راغب حرب و حاج عماد مغنیه و تمامی شهدا را به خاطر می‌آوریم.
 
وی همچنین از اهالی بقاع غربی تشکر و قدردانی ویژه کرد که این مراسم در سرزمین آنها برای یادبود شهدا و ملت لبنان برگزار شده و قربانیان زیادی را داده است و نقش اساسی در مقاومت و پیروزی آن داشته است.
 
آزادسازی جنوب لبنان از ایام‌الله است
 
نصرالله روز آزادی جنوب لبنان را از ایام الله خواند و گفت که رحمت و برکات خداوند و تایید ایشان در آن روز برای ملت مقاوم لبنان متجلی شد و غضب خداوند نیز بر اشغالگران جاری گشت، این پیروزی ما و این شکست دشمنان یکی از روزهای خداوند بود.
 



وی ادامه داد که چنین روزهایی باید در خاطر ما زنده بماند و از یک نسل به نسل‌های دیگر منتقل شود، چرا که تجربه ملی عمیق و جانفشانی‌های بزرگی است که راه را برای رسیدن به آینده‌ای شرافتمندانه باز می‌کند.
 
وی گفت: البته روزهای غم انگیز نیز نباید فراموش شود؛ روزهای نکبت و شکست. در تاریخ ما روزهای نکبت و شکست و پیروزی‌ها وجود دارد، نکبت سال ۱۹۴۸ تنها نکبت فلسطین و ملت آن نیست، بلکه نکبت برای تمامی عرب‌ها و مسلمانان و تمامی ملت‌های منطقه است. اشتباه است که با این موضوع تنها در مقابله با یک ملت برخورد شود، منطقه ما همچنان از پیامدها و نتایج این نکبت رنج می‌برد.
 
ما با ۲ خطر بزرگ مواجه هستیم
 
نصرالله خاطرنشان کرد که برخی می‌خواهند ما این روزها را فراموش کنیم، چرا که می‌خواهند ما بدون تاریخ و بدون خاطره باشیم، ما این سال در حالی که با مجموعه‌ای از تهدیدات و خطرات مواجهیم، این روز را گرامی می‌داریم. ما با دو خطر بزرگ مواجه هستیم که من از آنها صحبت می‌کنم، خطر اول خطری است که از زمان روز نکبت باقی مانده و آن خطر اسرائیل و طمع ورزی‌های این رژیم است، خطر دوم نیز مربوط به تحولات سوریه یعنی کشور همسایه ما و در نزدیکی مرزهای ما است که جریان‌های تکفیری در آنجا وارد میدان شده‌اند.
 
اسرائیل پروژه خود را از فلسطین اشغالی با تمام اطمینان آغاز کرده است
 
نصرالله گفت که در مقابله با خطر اول یعنی اسرائیل باید گفت که این رژیم پروژه خود را از فلسطین اشغالی با تمام اطمینان آغاز کرده و حتی از ناحیه جامعه جهانی با انتقاد نیز مواجه نشد، این رژیم از زمان جنگ تموز آموزش می‌بیند و خود را تجهیز می‌کند و طرح‌های جنگی را بازبینی می‌کند و در جبهه داخلی خود مانورهایی را برگزار می‌کند. این رژیم در هر سال مانورهایی را در جبهه داخلی برگزار می‌کند که از نخست وزیر آغاز می‌شود و تا پلیس و سرباز ارتش و دفاع شهری را در بر می‌گیرد، آنها فردا مانوری را در جبهه داخلی خود برگزار خواهند کرد که نام آن را جبهه واحد سخت گذاشته‌اند.
 
اسرائیل همه روزه علیه ما تهدید به جنگ می‌کند
 
دبیرکل حزب‌الله لبنان در ادامه افزود: آنها اعتقاد دارند که جبهه داخلی محکمی دارند و برای جنگ در تمای ابعاد خود آماده هستند، آنها وزارت خاصی به عنوان وزارت جبهه داخلی دارند که جنگ را در زمان هر اتفاقی مدیریت می‌کند. اسرائیل همه روزه علیه ما تهدید به جنگ می‌کند و نیروهای خود را در مرزها مستقر می‌کند و به سوریه تجاوز و آن را موشک باران می‌کند. اسرائیل از سال ۲۰۰۶ خود را آماده کرده و شکاف‌های خود را پر کرده، اما ما در لبنان چه کرده‌ایم؟ تمامی ارگان دولت چه تصمیمی برای مقابله با رویارویی احتمالی در سطح اسرائیل اندیشیده‌اند؟ ملت در این صورت چه باید بکند؟ آیا از دولت خود می‌خواهد که آماده و مجهز شود و مسئولیت خود را بپذیرند؟ ما در لحظه تاریخی حساسی هستیم و برای تعارف کردن زمان نداریم. زمان آن است که ما سر خود را بالا بگیریم و مسئولیت‌های خود را بپذیریم.
 
سید حسن نصرالله در ادامه سخنانش گفت: همه ما خواهان ارتشی قدرتمند هستیم که از میهن دفاع کند و مسئولیت خود را برعهده بگیرد. اما برای مسلح کردن این ارتش و فراهم کردن نیازهای تسیلحاتی آن و ایجاد شکوه و هیبتی برای آن در برابر دشمن چه کردیم.
 
آمریکا خواهان تجهیز ارتش مقاوم در برابر اسرائیل نیست
 
دبیرکل حزب الله لبنان که سخنانش به طور مستقیم از شبکه خبری المنار پخش می شد، اظهار داشت: ما از سال ۲۰۰۵ میلادی تاکنون حتی یک پاسخ هم در این ارتباط نشنیده‌ایم و هرچه بوده پاسخ‌های عذر و بهانه بوده است. چون آمریکایی‌ها تشکیل چنین ارتشی را وتو می‌کنند. بله آمریکایی‌ها نمی‌خواهند هیچ ارتش عربی در منطقه در صورتی‌که بخواهد در برابر اسرائیل ایستادگی و مقاومت کند، مسلح به سلاح یا تجهیزاتی شود.
 
 
دبیرکل حزب الله لبنان افزود: در حالی‌که فروش سلاح برای سوریه ممنوع است، اما سلاح‌های بسیاری به بسیاری از کشورها فروخته می‌شود، چون در آنجا تضمین‌هایی در خصوص عدم شلیک حتی یک گلوله از سوی این کشورها به سمت اسرائیل به آمریکا داده شده است، اما از مسلح کردن ارتش لبنان بیم دارند، چون می‌ترسند که این ارتش به مبارزه با اسرائیل برود.
 
رژیم صهیونیستی به مسلح کردن شهرک نشینان در روستاهای مرزی ادامه می‌دهد
 
سید حسن نصرالله در ادامه سخنانش گفت:‌ در بخش مدنی و غیرنظامی دولت لبنان از سال ۱۹۴۸ تاکنون چه کرده است؟ چه کسی مسئول جبهه داخلی لبنان است؟ در این جبهه به هیچ وجه آمادگی صورت نگرفته است. در لبنان نه خبری از پناهگاه وجود دارد و نه اتاق‌های امن. آیا نباید از دولت خواست آمادگی بخش مدنی و غیرنظامی را برعهده گیرد؟ بله در این بین و در حوزه ساختارهای زیربنایی تلاش‌ها و اقداماتی از سوی مقاومت صورت گرفته است.
 
وی افزود: رژیم صهیونیستی درحالی به مسلح کردن شهرک نشینان خود در روستاهای مرزی ادامه می‌دهد که ما سلاح موجود در دست اهالی شهرها و روستاهایمان در مناطق مرزی را غیر قانونی و نامشروع می‌خوانیم.
 
 
امروز لبنان دارای قدرتی است که اسرائیل را شکست داد
 
سید حسن نصرالله گفت:‌ هرگاه مقاومتی در برابر هرگونه تجاوزی در لبنان مشاهده شده، از جمله تجاوز در برابر اسرائیل در آنجا نام و نشانی از مردم لبنان وجود داشته و این همان مقاومت است. منظور من فقط مقاومت حزب الله نیست، در لبنان تلاش‌ها و اقدامات بسیاری از سوی شمار زیادی از گردان‌ها و نیروها و احزاب صورت گرفته است. امروز لبنان دارای قدرتی است که اسرائیل را شکست داد و آن را از بیروت، الجبل، صیدا ، صور و راشیا و پس از آن از نوار مرزی بیرون کرد تا با آن در جنگ ژوئیه مواجه شود و حتی پس از آن هم اقدامات و فعالیت‌های خود را ادامه داد و لبنانی‌ها جز این چیزی ندارند، اما همینی که در دست داریم را نیز بسیاری در لبنان تلاش می‌کنند، از دست آن خلاص شوند.
 
همه ما خواهان تشکیل دولتی قدرتمند، قوی و عادل جهت دفاع از لبنان هستیم
 
دبیرکل حزب الله لبنان تاکید کرد: تمام عناوینی که مطرح می‌شود، نمی‌تواند کشور را حمایت کند یا با دشمن مقابله کند. اوضاع کنونی لبنان اوضاعی بازدارنده نیست، در این میان اگر تصمیم گرفتیم و پذیرفتیم که مقاومت را از پیش رو برداریم، در آن صورت این به معنای پایان مقاومت است، چون ما دولتی در اختیار داریم که توان حمایت از یک جنازه را در صیدا ندارد و توان پایان دادن به منازعات در طرابلس را ندارد، همچنین توان توافق بر سر قانون انتخاباتی جدید را ندارد، آیا کسی می‌تواند بگوید که چنین دولتی توان گرفتن تصمیمی را داشته باشد که دشمن را باز دارد. در حالی‌که همه ما خواهان تشکیل دولتی قدرتمند و قوی و عادل جهت دفاع از لبنان هستیم.
 
سید حسن نصرالله افزود: امروز ما بار دیگر درخواست خود را از مسئولان و مقامات کشور تکرار می‌کنیم، چراکه مردم خطری که آنها را تهدید می‌کند، دریافته است و اسرائیل خود را آماده و مهیا می‌کند و تغییر و تحولات را دنبال می‌کند و نمی‌دانم که در این راه می‌خواهد چه کند.
 
سید حسن نصرالله گفت: ما تلاش‌های خود را ادامه می‌دهیم و فشارها و ارعاب هرگز تاثیری در این تلاش‌ها ندارد و ما مدت‌هاست که در لیست «سازمان‌های تروریستی» قرار داریم.
 
وی افزود: ما با خلأ سیاسی مخالف هستیم حتی اگر با قانون ۶۰ باشد و در نتیجه دو گزینه پیشروی ما هست یا انتخابات بر اساس قانون ۶۰ و یا تمدید و یا اینکه معجزه‌ای در خصوص توافق بر سر قانون جدید رخ دهد اما مطمئنا ما مخالف خلأ سیاسی هستیم و ما بار دیگر به پرهیز از هر گونه درگیری داخلی دعوت می‌کنیم.
 
وی تاکید کرد: موضوع سوریه و اتفاقات آن چیز دیگری است ما در سوریه می‌جنگیم و شما نیز در آنجا می‌جنگید بنابراین باید لبنان را از نبرد دور نگه داریم و در آنجا بجنگیم.
 
نصرالله اظهار داشت: آنچه در صیدا رخ داد حادثه واقعا ناگواری بود و ما نسبت به عدم وقوع چنین اتفاقاتی حریص هستیم و آنچه در طرابلس نیز رخ می‌دهد باید به هر قیمتی شده متوقف شود، هر کس یاری نظام را می‌خواهد باید به سوریه برود و هرکس یاری معارضین را می‌خواهد باید به سوریه برود و بنابراین دست از طرابلس بردارید.
 
نبرد در سوریه هیچ افقی ندارد
 
وی تاکید کرد: نبرد در سوریه هیچ افقی ندارد به جز درد و اندوه و من دعوت می‌کنم که همگی بر این مسئله به توافق برسیم که دولت و به خصوص ارتش تضمینی برای صلح داخلی ماست.
 
دبیرکل حزب‌الله لبنان همچنین تصریح کرد: در خصوص پرونده دوم نیز آنچه در سوریه رخ می‌دهد برای لبنان واقعا مهم و سرنوشت‌ساز است و ما از شهامت در گفتار و عمل برخورداریم و بنابراین باید امروز در لحظه تاریخی حساس آنگونه که باید فریاد بزنیم.
 
نصرالله گفت: ما از ابتدا گفتیم که خواسته‌های مشروع و به حق مردمی وجود دارد و بهترین کار اجرای اصلاحات از طریق گفت‌وگوست و اینکه کسی به روی هیچ کس دیگری تفنگ و یا گلوله هدف‌گیری نکند و ما نیز همینطور، ما می‌دانیم که سوریه چه دیدگاهی نسبت به مقاومت دارد ما با «بشار اسد» رئیس جمهور سوریه و شخصیت‌های معارض سوری گفت‌وگو کردیم تا به یک راه‌حل سیاسی دست یابیم و اسد موافقت کرد و معارضین از ابتدا با آن مخالفت کردند.
 
جنگ جهانی علیه سوریه آغاز شد/ محور آمریکا حامی اسرائیل است
 
وی همچنین اظهار داشت: رهبران سوریه همواره با حضور بر میز گفت‌وگو و اجرای اصلاحات موافقت کرده‌اند اما این معارضین هستند که از ابتدا مخالفت کردند به این امید که نظام سوریه سقوط می‌کند و تصور کردند که کشورهای زیادی در کنار این معارضین هستند و آنها پیروز خواهند شد.
 
وی گفت: حوادث به سرعت تغییر کرد و مشخص شد که محوری هست که آمریکا تشکیل داده و حرف اول و آخر را آمریکا می‌زند و بقیه نیز برای آمریکا خدمت می‌کنند و این محور نیز به طور ضمنی از اسرائیل حمایت می‌کند و القاعده و تشکیلات تکفیری نیز وارد شدند و تسهیلات از همه کشورهای جهان برای آنها اعطا شد و جنگ جهانی علیه سوریه آغاز شد و ده‌ها هزار مبارز، دوستان سوریه در امان را به درد نیاوردند اما تعداد انگشت شمار مبارزان حزب‌الله آنها را ناراحت کرد.
 
کشورهای منطقه نمی‌توانند بقای نظام سوریه را تحمل کنند
 
نصرالله افزود: محور مقابل بر ادامه نبرد تا لحظه آخر اصرار دارد و سخنی از گفت‌وگو به میان نمی‌آورد، پیشنهادات و راه‌حل‌های معقولانه‌ای هست که رهبران سوریه آن را پذیرفته و به کشورهای منطقه نیز ارائه شد اما آنها مخالفت کردند زیرا این کشورها نمی‌تواند بقای نظام سوریه را تحمل کنند.
 
وی یادآور شد: معارضین در خارج دیدگاه و منطقی دارند و آماده گفت‌وگو هستند و این حق آنهاست اما بخشی از آنها کارمند تعدادی از دستگاه‌های اطلاعاتی هستند و اختیار تصمیمات آنها دست خودشان نیست اما در واقعیت معارضین مسلح سیطره دارند و همه می‌دانند که جریان غالب، جریان تکفیری است و در هر گونه سازش در سوریه نیز همه بهای آن را پرداخت خواهند کرد.
 
نصرالله همچنین تصریح کرد: برخی کشورهای عربی می‌خواهند از نظام سوریه و از این گروه‌ها رهایی یابند اما به این توجه ندارند که آنها باز هم بر می‌گردند.
 
برخی کشورهای عربی هستند که می‌خواهند از نظام سوریه خلاص شوند
 
سیدحسن نصرالله در ادامه سخنرانی خود در جشن سالروز آزاد سازی جنوب لبنان اظهار داشت: برخی کشورهای عربی هستند که می‌خواهند از نظام سوریه و از این گروه‌ها خلاص شوند اما آنها به این موضوع توجهی ندارند که آنها باز خواهند گشت.
 
وی در ادامه گفت: امروز موضوع سوریه، موضوع ملتی که علیه نظام خود برخواسته یا موضوع اصلاحات نیست چون نظام آماده انجام اصلاحات است. از دیدگاه ما سیطره این افراد و گروه‌ها بر سوریه یا بر استان‌های هم مرز با لبنان خطر بزرگی برای لبنان و تمام لبنانی ها است و فقط خطری برای حزب الله یا شیعیان به شمار نمی‌آید.
 
دبیر کل حزب الله لبنان گفت: این افراد در صورتی که بتوانند بر استان‌های مرزی سیطره یابند خطری بر مسلمانان و مسیحیان به شمار می‌آیند و دلیل این موضوع، آن چیزی است که در سوریه روی می دهد. کسانی که در سوریه می جنگند امتداد سازمان دولت اسلامی عراق هستند و از اهل سنت عراق بپرسید که این سازمان چه بر سر آنها آورده است.
 
سوریه پشتیبان و ستون مقاومت است
 
سید حسن نصرالله گفت: این اندیشه تکفیری در عراق و پاکستان و افغانستان و عراق اهل سنت را بیشتر از دیگر طوائف به کشتن داد. امروز تونس و لیبی و کشورهایی که این وبا را تشکیل و صادر کردند نیز از آن رنج می‌برند و به ما نیز وعده داده‌اند که به لبنان نیز خواهد آمد. اندیشه‌ای که گفت‌وگو را قبول نمی‌کند و چیزی به نام گفت‌وگو و فصل مشترک ندارد خطرناک است و آیا آینده‌ای برای سوریه و لبنان و فلسطین در سایه وجود این گروه‌ها می‌توان متصور شد؟
 
وی افزود: از همان ابتدای [ابتدای بحران] می‌گفتند که نظام سوریه سرنگون خواهد شد و به سراغ شما در لبنان خواهیم آمد. آنها در حال اطمینان بخشی به آمریکا بودند و از همان ابتدا نیز زائران لبنانی در اعزاز را ربودند.
 
سید حسن نصرالله گفت: سوریه پشتیبان و ستون مقاومت است و مقاومت نمی تواند دست بسته بایستد تا ستون و پشتیبانش را بشکنند. ما احمق و نادان نیستیم و نادان کسی است که به توطئه‌ای که به سوی وی می‌آید نظاره گر باشد و هیچگونه حرکتی انجام ندهد.
 
وی در ادامه گفت: توطئه کنونی را با خون هزار شهید خنثی کردیم و ما نمی‌توانیم در موقعیت دیگری باشیم. هر کسی که می‌خواهد در حاشیه بایستد پس برود و در حاشیه قرار بگیرد. از سال ۱۹۸۲ برخی معتقد بودند که هیچ کس قادر به تغییر معادله در منطقه نیست اما ما توانستیم که معادله را تغییر دهیم و ما معتقدیم که در حال دفاع از لبنان و فلسطین و سوریه هستیم.
 
 
سوریه سرنگون شود قدس فراموش می‌شود
 
دبیر کل حزب الله لبنان ادامه داد: در صورتی که سوریه توسط آمریکا و گروه‌های تکفیری و عناصرشان در منطقه سرنگون شود مقاومت محاصره خواهد شد و اسرائیل وارد لبنان می‌شود تا شرط هایش را علیه آن اعمال کند و لبنان بار دیگر به دوران اسرائیل باز می‌گردد. در صورتی که سوریه سرنگون شود قدس فراموش می‌شود و ملت‌های منطقه به سوی دورانی سخت و تاریک و ناگواری خواهند رفت. ما هم اکنون در جنگی که وجود دارد با دو گروه مواجه هستیم که اولی محور غربی و آمریکایی است که در میدان مبارزه به گروه‌های تکفیری که در حال نابودی گذشته، حال و آینده است دل بسته است اما در طرف دیگر دولتی قرار دارد که از مقاومت حمایت کرده و به مذاکره فرا می‌خواند. حزب الله نمی‌توان در جبهه‌ای که آمریکا و اسرائیل و کسانی که به نبش قبر و دریدن سینه‌ها می‌پردازند باشد.
 
سید حسن نصرالله ادامه داد: این موضع باعث می‌شود تا در برابر حملات رسانه‌ای و سیاسی خطرناکی قرار بگیریم این موضوع حتی اگر در سوریه مداخله نمی‌کردیم آرام نمی‌گرفت.
 
وی گفت: هیچ کس نمی‌تواند به ما اتهام طائفه گری بزند. برخی سخنان که درباره خانواده شهدا زده می‌شود صحیح نیست. ما جوانانی نداریم که به زور به جبهه می روند. ما نیاز به این موضوع نداریم که جهاد اعلام کنیم این در حالی است که اگر دو کلمه حرف بزنیم خواهید دید که ده‌ها هزار نفر به این جبهه‌ها سرازیر خواهند شد.
 
دبیر کل حزب الله لبنان ادامه داد: حزب الله در بوسنی و هرزگوین نیز در راستای دفاع از مسلمانان به جنگ پرداخت این در حالی است که آنجا شیعه‌ای وجود ندارد.
 
وی گفت: نامه‌هایی از پدران و مادرانی دارم که از من اذن می‌طلبند که تک فرزندشان را به این جبهه‌ها اعزام کنند.
 
سید حسن نصرالله گفت: ما در مقابل مرحله کاملا جدیدی قرار داریم که به خصوص طی هفته‌های گذشته آغاز شده است که نامش تقویت مقاومت و حمایت از پشتیبانش و همچنین تقویت لبنان و پشتیبانی از آن است. من از کسی نمی‌خواهم که در میدان به ما کمک کند. ما اهل این نبرد بوده و پیروزی آن را بنا خواهیم کرد.
 
وی افزود: با صبر و فداکاری، این مسیر را تکمیل خواهیم کرد و فداکاری‌ها را نیز ادامه می‌دهیم و همانطور که در اوائل جنگ تموز [جنگ ۳۳ روزه با رژیم صهیونیستی] به شما وعده پیروزی می دادم، امروز نیز بار دیگر به شما وعده پیروزی می‌دهم.
منبع : رجانیوز

منبع:     http://www.faraghlit.com/?p=3713 


برگرفته شده از وبلاگ نقد رسانه http://naghderasaneh.blog.ir/

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی